- Domovská stránka >
- Marketing na sociálnych sieťach
Výzva
Marketing na sociálnych sieťach
Sumarizácia výzvy
Schvaľovatelia ideového zámeru | Ondriš Filip |
---|---|
Dátum zverejnenia výzvy | 18.03.2025 |
Účastnícky poplatok s DPH - komerčná cena | 50 EUR |
Účastnícky poplatok s DPH – člen KC so zľavou (študenti) | 0 |
Koordinátor | Kováčová Denisa |
Lektori | Mgr. Stanislava Vrbová |
Odborná komisia | Ondriš Filip |
Miestnosť | MEDIA.LAB Multimediálna miestnosť |
Konanie od | 16.04.2025 09:00 |
Konanie do | 16.04.2025 14:00 |
Začiatok prihlasovania | 18.03.2025 00:00 |
Koniec prihlasovania | 15.04.2025 18:00 |
Miesto konania | Kreatívne centrum ARTÉNA Banská Bystrica |
Maximálna kapacita | 26 |
Forma aktivity | Prezenčne |
Kreatívne centrum STVR Banská Bystrica vyhlasuje výzvu na predkladanie prihlášok do programu:1.1. Rozvoj kreatívneho talentu a zručností (ďalej len „program“ alebo „dielňa“) v rámci poskytovanej služby – 1.1. Otvorená pracovná dielňa
Dátum vyhlásenia výzvy:
1. Opis programu
Workshop „Marketing na sociálnych sieťach“ ponúka praktický návod, ako efektívne osloviť publikum a budovať značku v online priestore, je zameraný na získanie praktických zručností. Účastníci sa naučia rozlišovať medzi sociálnymi sieťami a prispôsobiť im svoju stratégiu. Ukážeme si overené spôsoby, ako získať nových followerov a zvyšovať zapojenie publika. Budeme hovoriť o tom, kedy je najlepší čas na publikovanie a ako to ovplyvňuje dosah nielen príspevkov. Preskúmame, či a ako virálny marketing stále funguje. Prakticky si ukážeme, ako správne využívať príspevky, príbehy a reels pre maximálny efekt. Povieme si ako pomocou rôzne kreatívneho formátu obsahu vieme získať pozornosť v priestore sociálnych sietí. Vysvetlíme si pravidlá súťaží na sociálnych sieťach. Online marketing sa neustále vyvíja, preto sa v časti workshopu zameriame na prehľad noviniek a technických zmien na online platformách, ktoré môžu výrazne ovplyvniť marketingovú stratégiu. Na záver sa zameriame na efektívne nastavenie cielených reklám, ich analýzu a vytvorenie publikačného kalendára pre dlhodobé výsledky.
Stručný obsah programu:
Workshop „Marketing na sociálnych sieťach“ poskytuje účastníkom ucelený pohľad na efektívnu online komunikáciu a stratégiu budovania značky. Začneme prehľadom rozdielov medzi sociálnymi sieťami, aby sme pochopili, ktorá platforma je pre nás najvhodnejšia. Naučíme sa, ako získavať nových followerov organicky aj pomocou platených kampaní. Pozrieme sa na to, kedy a ako často publikovať, aby sme dosiahli čo najväčší dosah a zapojenie. Budeme hovoriť o tom, či virálny marketing ešte funguje a ako ho môžeme využiť vo svoj prospech. Prakticky si ukážeme, ako efektívne kombinovať príspevky, príbehy a reels pre lepšie zapojenie publika. Ukážeme si rôzne kreatívne formáty obsahu, ako karusel, anketu, teasing video a live stream. Prejdeme si pravidlá, ako správne používať hashtagy na zvýšenie viditeľnosti príspevkov. Naučíme sa, ako nastaviť úspešnú súťaž a vyhnúť sa častým chybám. Predstavíme si nové trendy a formáty na sociálnych sieťach, ktoré nám môžu pomôcť odlíšiť sa od konkurencie. Zameriame sa na technické nastavenia platforiem, ktoré ovplyvňujú organický dosah aj platenú reklamu. Prakticky si ukážeme pokročilé cielenie reklám a naučíme sa vytvárať reklamy na promo príspevku a na návštevnosť webu. Vysvetlíme si, ako správne vyhodnocovať výkonnosť reklám, aby sme efektívne investovali do propagácie. Analýzou konkurenčných profilov získame inšpiráciu na vylepšenie vlastného obsahu. Ukážeme si, ako sledovať návštevnosť a výkon nášho profilu a aké metriky sú dôležité. Naučíme sa vytvoriť content plán a efektívne si organizovať publikovanie obsahu. Budeme pracovať s publikačným kalendárom, ktorý nám pomôže plánovať kampane dlhodobo. Účastníci získajú praktické tipy na zvýšenie interakcie s publikom a budovanie komunity. Prejdeme si najčastejšie chyby v marketingu na sociálnych sieťach a ako sa im vyhnúť. Workshop bude interaktívny a zameraný na praktické ukážky a reálne príklady.
Cieľová skupina:
Program je určený pre fyzické osoby nad 18 rokov – nepodnikateľov, so záujmom o KKP a/alebo podnikanie v oblasti KKP.
Profil absolventa:
Absolvent bude rozumieť rozdielom medzi platformami a vedieť, ako prispôsobiť obsah konkrétnemu publiku. Získa praktické zručnosti na získavanie nových followerov, efektívne publikovanie obsahu a využívanie kreatívnych formátov. Bude schopný nastaviť a vyhodnocovať cielené reklamy, ako aj správne používať hashtagy či organizovať súťaže. Naučí sa analyzovať konkurenciu, sledovať výkonnosť firemného profilu a optimalizovať marketingovú stratégiu. Získané vedomosti mu umožnia vytvoriť si vlastný content plán a efektívne spravovať sociálne siete.
Vstupné predpoklady:
Nevyžadujú sa osobité odborné predpoklady, ale záujemca by mal mať základnú znalosť sociálnych sietí a skúsenosť s ich bežným používaním. Benefitom je analytické myslenie a kreativita, ktoré sú nápomocné pri sledovaní metrík, vyhodnocovaní úspešnosti obsahu, strategickom plánovaní a budovaní online komunity. Dôležitým aspektom je ochota učiť sa nové trendy, keďže sociálne siete sa neustále vyvíjajú.
Kapacitné obmedzenia:
Počet účastníkov na jeden termín je limitovaný na 10-12 účastníkov na jeden tréning.
Dátum realizácie:
Dĺžka trvania, rozsah a forma trvania:
6 hodín – prezenčne
Miesto poskytovania služieb:
Kreatívne centrum ARTÉNA Banská Bystrica
Finančná spoluúčasť účastníka (účastnícky poplatok):
Výška účastníckeho poplatku pre toto podujatie je stanovená nasledovne:
účastnícky poplatok s DPH – člen KC | 0 |
účastnícky poplatok s DPH – člen KC so zľavou (študenti) | 0 |
účastnícky poplatok s DPH – komerčná cena | 50,- EUR |
Účastnícky poplatok musí byť uhradený najneskôr 4 dni pred začiatkom podujatia.
Informácia o pomoci de minimis:
nefinančnej pomoci -pre túto výzvu sa neuplatňuje.
Lektori:
Mgr. Stanislava Vrbová – marketingu sa venuje už viac ako 13 rokov. Špecializuje sa na sociálne siete, Google Ads a tvorbu webových stránok. Má bohaté skúsenosti s B2C a B2B segmentom, vďaka čomu dokáže prispôsobiť stratégie rôznym cieľovým skupinám. Svojim klientom pomáha zvyšovať viditeľnosť, získavať nových zákazníkov a budovať silnú značku v online priestore. Organizuje školenia šité na mieru, ktoré reflektujú špecifické potreby a ciele spoločnosti. Medzi jej spokojných klientov patria renomované spoločnosti ako: BBSK; Tenisová Akadémia Edmund Pavlík Banská Bystrica, o.z.; UNIQA Group Services Center Slovakia; Mesto Bojnice; Tauris, a.s.; ADASTRA, s.r.o.; Panasonic Industrial Devices Slovakia, s.r.o.; ELBA, a.s.; Ryba Košice spol. s.r.o.; Tlačiarne DALI BB; TobiTravel s.r.o.; Stredoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.; Pernod Ricard Slovakia s.r.o.; Miestny úrad Bratislava- Dúbravka a ďalších viac ako 30 spoločností.
2. Podmienky účasti v programe
Uchádzač musí pre akceptovanie prihlášky spĺňať nasledujúce podmienky:
- Má záujem o KKP a/alebo o podnikanie v oblasti kultúrneho a kreatívneho priemyslu (ďalej len „KKP“).
Pre účely výzvy sa pod KKP rozumie definícia KKP uvedená v prílohe č. 2. Všeobecných záväzných podmienok, ktoré sú prílohou č. 2. tejto Výzvy. Uchádzač o účasť v programe preukazuje, že má záujem o KKP a/alebo o podnikanie v oblasti KKP podľa tejto výzvy prostredníctvom informácií uvádzaných v prihláške.
KC overí, či uchádzač má záujem o KKP z informácií uvádzaných v prihláške, ako aj z verejne dostupných zdrojov alebo informácií v osobitných prílohách prihlášky, ak ich uchádzač na tento účel predložil.
- Rozlišovacie kritériá:
- Okamih predloženia prihlášky.
Rozlišovacie kritériá sa aplikujú v prípadoch, kedy počet prihlášok, ktoré spĺňajú všetky ostatné kritériá prekračuje kapacitu definovanú v kapitole 1 a KC neurčilo iné objektívne kritériá, z ktorých by vyplývalo poradie prihlášok.
- Vstupné predpoklady:
Vek min. 18 rokov, v prípade, že uchádzač ešte nedosiahol vek 18 rokov, môže dôjsť k akceptácii prihlášky v prípade, že uchádzač splnil podmienku štúdia v poslednom ročníku strednej školy.
3. Termín a spôsob predloženia prihlášky
Prihlášky do programu môžu uchádzači predkladať do naplnenia kapacity v termíne od ……………………….. prostredníctvom vyplnenia a odoslania elektronického formuláru prihlášky a jej povinných príloh, ktorý je prílohou tejto Výzvy a je zverejnený na webovom sídle Kreatívneho centra Arténa.
4. Výber uchádzačov
Postup pri kontrole úplnosti prihlášok:
KC po predložení prihlášok overí, či sú splnené podmienky definované v kapitole 2 tejto Výzvy. V prípade, že je prihláška neúplná, čo neumožňuje vyhodnotenie splnenia podmienok definovaných vo Výzve, KC vyzve uchádzača o účasť v programe na doplnenie chýbajúcich informácií alebo dokladov na preukázanie splnenia podmienok, pričom vo Výzve na doplnenie jasne identifikuje chýbajúce informácie a/alebo doklady a zároveň mu stanoví lehotu na doplnenie.
V prípade, že uchádzač v stanovenej lehote požadované informácie nedoplní, KC prihlášku neakceptuje.
KC posudzuje predložené prihlášky priebežne.
Uchádzačom, ktorých prihlášky splnili podmienky a službu/-y je možné v zmysle kapacitných limitov[1] podľa kapitoly 1 poskytnúť, KC zasiela oznámenie o akceptácii do 2 dní od doručenia prihlášky.
Postup pri výbere účastníkov:
V prípade, že je nevyhnutné uplatniť rozlišovacie kritériá, budú po overení formálnej úplnosti doručených prihlášok tieto postúpené na posúdenie KC, ktoré posudzuje predložené prihlášky podľa kritérií uvedených v Čl. 2. bod 2. – Rozlišovacie kritériá.
Stanovisko KC o prijatí alebo neprijatí uchádzača do programu, bude zaslané najneskôr do 2 pracovných dní pred realizáciou podujatia uchádzačovi a/alebo zverejnený na webovom sídle Kreatívneho centra.
Potvrdenie o účasti:
Po vyhodnotení úplnosti prihlášok a doručení stanoviska Odbornej komisie bude uchádzačom o účasť na podujatí zaslané písomné oznámenie o neakceptovaní, resp. akceptovaní prihlášky s podrobnými informáciami o realizácii podujatia.
Uchádzačom, ktorých prihlášky nesplnili podmienky alebo ich nebolo možné akceptovať z dôvodu obmedzenej kapacity, KC zasiela oznámenie o neakceptovaní prihlášky s uvedením dôvodu neakceptovania.
Práva a povinnosti KC a účastníkov programu a ďalšie podmienky účasti v programe sú uvedené vo Všeobecných záväzných podmienkach, ktoré sú zverejnené na webovom sídle KC.
Revízne postupy:
Námietky – riadny revízny postup
V prípade oznámenia o neakceptovaní prihlášky má uchádzač právo sa domáhať zmeny tohto postoja KC, ak má za to, že dôvody neakceptovania prihlášky nezodpovedajú postupom alebo podmienkam výberu uchádzačov pre účasť na programoch/službách KC podľa tejto výzvy. Prostriedkom nápravy sú námietky, ktoré má uchádzač možnosť podať písomne KC v lehote do 2 pracovných dní odo dňa doručenia oznámenia o neakceptovaní prihlášky.
Uchádzač v námietkach uvedie:
- svoje označenie, aby bolo možné jednoznačne identifikovať, kto podáva námietky,
- dôvody, pre ktoré nesúhlasí s neakceptovaním prihlášky s poukázaním na konkrétne postupy alebo podmienky, ktoré KC porušil, keď jeho prihlášku neakceptoval,
- dátum a podpis námietok.
KC posúdi podané námietky podľa ich obsahu, na formálne nedostatky podania námietok neprihliada. KC oznámi uchádzačovi výsledok svojho posúdenia – ak nepovažuje námietky za opodstatnené, oznámi uchádzačovi, že trvá na pôvodne oznámenom neakceptovaní prihlášky uchádzača, ak námietky považuje za opodstatnené, KC oznámi uchádzačovi zmenu svojho pôvodného postoja tým, že zmení pôvodné oznámenie o neakceptovaní na oznámenie o akceptovaní prihlášky.
KC oznámi uchádzačovi svoje posúdenie podaných námietok do 2 pracovných dní od ich doručenia. Výsledok posúdenia námietok musí vždy obsahovať odôvodnenie ich posúdenia zo strany KC. Výsledok posúdenia námietok sa oznamuje uchádzačovi písomne a doručuje sa mu (nestačí len zverejnenie na webe).
Preskúmanie vydaných oznámení – mimoriadny revízny postup
KC môže z vlastného podnetu alebo podnetu inej osoby preskúmať vydané oznámenie o akceptovaní / neakceptovaní prihlášky, ak zistí, že nebolo vydané v súlade s podmienkami a postupmi stanovenými touto Výzvou a/alebo riadiacou dokumentáciou vzťahujúcou sa na výber užívateľov v rámci realizácie Projektu KC ako prijímateľa. K preskúmaniu môže dôjsť do začatia realizácie programu alebo do začatia poskytovania služby, ktorých sa oznámenie o akceptovaní / neakceptovaní prihlášky týka a do tohto času je potrebné oznámiť výsledok preskúmania uchádzačovi. Výsledok preskúmania je obsiahnutý v novom oznámení, ktoré musí obsahovať aj dôvody, pre ktoré došlo k zmene pôvodne vydaného oznámenia o akceptovaní / neakceptovaní prihlášky, pričom toto oznámenie musí byť doručené uchádzačovi (nestačí len zverejnenie na webe).
Oprava chýb a iných zrejmých nesprávností vydaného oznámenia
Oprava oznámenia slúži na odstránenie chýb v písaní, počítaní alebo iných zrejmých nesprávností v písomnom vyhotovení oznámenia o akceptovaní /neakceptovaní prihlášky. Chyby v písaní, počítaní alebo iné zrejmé nesprávnosti v písomnom vyhotovení oznámenia o akceptovaní /neakceptovaní prihlášky opraví KC buď na základe vlastných zistení alebo na základe osvojenia si podnetu inej osoby. Opravené oznámenie o akceptovaní/neakceptovaní prihlášky, s uvedením tých údajov, ktoré sa opravovali, doručí uchádzačovi spôsobom určeným pre doručovanie vydaných oznámení o akceptovaní /neakceptovaní prihlášky (listom, cez e-mail, cez e-schránku, cez web).
5. Osobitné procesné ustanovenia
– Členstvo v KC – pri vytváraní užívateľského konta na webovom sídle KC má uchádzač možnosť označiť, či má záujem o členstvo a čerpanie výhod v KC a teda, využívanie služieb v rámci programu ako člen KC. Akceptovaním prihlášky do programu, v ktorej uchádzač vyznačil, že má záujem o účasť v programe a využívanie služieb KC ako člen sa uchádzač stáva členom KC. Členstvo v KC oprávňuje člena KC na čerpanie výhod a plnení spojených s konkrétnym druhom členstva. KC môže stanoviť viacero druhov členstva. Členstvo v KC je do konca roku 2024 bezplatné.
– Účastnícky poplatok – členovia KC majú možnosť využívať služby a programy KC za zvýhodnené ceny pre členov KC vo výške účastníckeho poplatku pre členov. Ak je s účasťou na programe spojená povinnosť účastníka zaplatiť účastnícky poplatok, je účastník povinný ho zaplatiť najneskôr do termínu stanoveného vo Výzve, a to na základe faktúry vystavenej KC a zaslanej účastníkovi. Účastnícky poplatok sa považuje za zaplatený okamihom pripísania sumy vo výške účastníckeho poplatku na účet KC.
Ak Účastnícky poplatok nie je zaplatený do termínu začatia programu, nie je KC oprávnené umožniť účastníkovi účasť v Programe, resp. využívanie služieb KC spojených s programom a je oprávnené predčasne ukončiť účastníkovi účasť v programe.
Ak KC umožní účasť v programe aj uchádzačom, ktorí nespĺňajú podmienky účasti podľa čl. 6 VZP a/alebo ďalšie podmienky členstva, môže KC podmieniť účasť v programe pre takýchto uchádzačov zaplatením plnej ceny stanovenej v cenníku služieb a nájmu pracovísk KC alebo vo Výzve.
- Súhlas s podmienkami poskytovania služieb pre prípad akceptácie prihlášky Kreatívnym centrom Arténa – odoslaním prihlášky do programu/služby na základe tejto Výzvy, uchádzač súhlasí so všetkými podmienkami a postupmi týkajúcimi sa poskytovania služieb a programov KC podľa Výzvy a je pripravený/-á ich splniť. Pre prípad akceptácie tejto prihlášky zo strany KC sa zaväzuje dodržiavať všetky povinnosti vyplývajúce preňho/-ňu ako užívateľa zo Všeobecných záväzných podmienok pre účasť v programoch Kreatívnych centier STVR odo dňa uvedeného vo Všeobecných záväzných podmienkach po doručení oznámenia o akceptácii prihlášky. Výslovne súhlasí s tým, že:
- môže dôjsť k zúženiu rozsahu služieb, o ktoré prejavil záujem zo strany KC z kapacitných dôvodov;
- doručeniu oznámenia o akceptácii prihlášky môže dôjsť e-mailom na elektronickú adresu uvedenú v konte uchádzača na webovom portáli KC alebo osobným prevzatím akceptácie alebo zverejnením úspešných uchádzačov na webovom sídle KC.
Takto akceptovaná prihláška predstavuje zmluvu, ktorá je uzavretá medzi STVR ako poskytovateľom a uchádzačom ako užívateľom pri jeho účasti na poskytovaných programoch a službách Kreatívnym centrom Arténa podľa § 3 ods. 2 písm. d) zák. č. 292/2014 Z.z. v znení neskorších predpisov. Táto zmluva sa uzatvára v rámci bežného obchodného styku.
- v prípade nenaplnenia kapacity programu, je možné, s predchádzajúcim súhlasom KC, prihlásiť sa do programu vyplnením, podpísaním a odovzdaním papierovej prihlášky priamo na mieste pred začiatkom realizácie programu. Úhrada účastníckeho poplatku je možná v pokladni STVR v deň podujatia.
- za začatie účasti užívateľa na programe sa považuje podpis účastníka na prezenčnej listine účastníkov podujatia, ktorá je predkladaná účastníkom podujatia v listinnej podobe na mieste pred začatím realizácie podujatia,
- na účasť na podujatí nie je právny nárok,
- organizátor si vyhradzuje právo zrušiť podujatie v termíne, na ktorý sa neprihlásil minimálny počet záujemcov. Minimálny počet záujemcov pre uskutočnenie tohto podujatia je 6 osôb.
6. Aktualizácia výzvy
Kreatívne centrum si vyhradzuje právo zverejnené podmienky uvedené vo Výzve zmeniť alebo Výzvu zrušiť. Všetky aktualizácie, zmeny a prípadné zrušenie Výzvy budú priebežne zverejnené na webovej stránke Kreatívneho centra Arténa Banská Bystrica. Aktualizované časti Výzvy môžu byť účinné najskôr dňom zverejnenia na webovom sídle KC.
7. Komunikácia
S prípadnými otázkami súvisiacimi s touto výzvou sa môžete na nás obrátiť:
artena.bb@rtvs.sk
Ďalšie informácie sú priebežne zverejnené na www.artenabb.sk.
8. Prílohy
- Formulár prihlášky
- Všeobecné záväzné podmienky KC
[1] V prípade, že z dôvodu obmedzených kapacitných možností nie je možné akceptovať všetky prihlášky, KC uplatní tzv. rozlišovacie kritériá (podmienka č. 7), výsledkom čoho sa vytvorí poradie pre prioritizáciu prihlášok pre účely ich akceptácie.